Shooo bloggen :))

Okejdå ,, nu svär jag att jag ska skriva varje dag. Haha kusin : Du behöver inte tjata på mig mera inte du marian heller hahaha ,, svär ska iallafall försöka skrive varje dag vad jag gjort och sånt :)) Idag jag vaknade kl 7 men hade shiitont i magen så jag orkade inte gå till skolan så jag somnade om ,, sen vaknade jag nyss och kom på att jag måste dra. Jag tog två sånna vad heter dom finska ipren haha? Och magen känns bättre :)) Ska snart fixa mig men vetejj om jag orkar fixa mig så mycket blir väll mjukisbyxor haha. Senare idag efter skolan ska jag dra till pappa och vara där från idag till söndag tror jag ,, måste öva prov måste i nästa vecka göra: Fysikprov, historiaprov och kanska matteprov. Skjut mig :((

ajaaaaa älsklingar orkar inte skriva mera nu skriver sen cmook (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0