Gooodmooorning :)

Hejheje :)
kungeeeen vaknade för kanske en timma sen. Saknar mej?! :) Haha skoja, men jag somnade ganska tidigt igår somnade kl 12 prick, för var tidigare ute med en tjejkompis och två killkompisar och hade sheetroligt. Så var ganska trött när jag kom hem hahaha ,, :) Jaja, idag har jag hunnit hjälpa papi att städa och har ätigt ,, ska om kanske en kvart ut på en promenad haha mobba mej inte men jag behöver rensa tankarna fään!! :) Ska endå förbi orientaliska affären och köpa lite. Senare idag vet jag inte vad ska jag göra ,, vet inte om jag orkar gå ut med mina homies idag är lite seg och trött haha. Ska kolla filmer tror jag :) Jag äääälskar filmer!!

Här, jag bjuuder på denna helsköna nya låt av rihanna :) Cmook!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0